הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

x

מה ניש?

לא רוצה לעכב אותך אבל מגיעה לך הטבה! בדיקת נראות למותג שלך במתנה! לפרטים לחץ כאן
קבל הצעת מחיר

העסק שלך ישרוד את הכניסה של אמזון לארץ?

כבר בשנת 2013 הצליחה חברת אמזון לספק סחורה שהוזמנה אצלה 30 דקות קודם בעזרת רחפן, אשר הצליח לסיים משלוח של סטריימר ושקית פופקורן תוך 13 דקות מרגע שהלקוח השלים את ההזמנה שלו. האם העסק שלך יכול להציע אותו דבר?
חברת אמזון הוקמה בשנת 1994 על ידי המייסד שלה ג'ף בזוס, מטרתה הראשונית הייתה מסחר ספרים באינטרנט והיא הראשונה והיא הייתה הראשונה שהחלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה שונים ואפילו בגדים ועד היום ניתן לקנות באתר המקוון שלה מגוון רחב ביותר של מוצרים מכל הסוגים.
בעשור הראשון של המאה ה-21 הייתה אמזון הראשונה להמציא את קורא הספרים האלקטרוני הראשון בעולם – האמזון קינדל, אשר נחשב עד היום לקורא האלקטרוני המוביל בעולם.

כניסתה הקרובה של אמזון לשוק הישראלי יהווה שוק טראומטי לעסקים המקוונים אשר מצד אחד אינם מאפשרים קנייה דרך האתר ומהצד השני לעסקים פיזיים אשר המחירים אשר יוצעו על ידי אמזון יהיו ככל הנראה נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים המוצעים כיום. ההתחזקות העצומה של אמזון כבר הביאה לכך שאלפי רבים של סניפים של חברות קמעונאיות גדולות (מאוד) בארה"ב כמו למשל: קיי מארט, סירס, מייסי'ס ואפילו טויז אר אס נסגרו בקול ענות חלושה.

הדיווחים על כניסתה של אמזון לישראל כבר הביאו לכך שערך המניות של חברות הקניונים בישראל ירדו משמעותית. בעקבות כך שחברת אמזון מאפשרת היום לקהל לקוחותיה לא לצאת מהבית ולקבל את כל מה שהם הזמינו תוך זמן קצר ביותר של יום או יומיים ואף במקרים רבים בתוך שעות, הביאה לכך שחברות קמעונות שעדיין לא עשו את הצעד הגדול מבחינתן ועברו טרנפורמציה דיגיטלית, מקבלות את האפשרות לעשות כן עם הגעתה של אמזון – אשר מספקת עבורן את כל השירותים, החל מניהול מלאי שותף ועד לפרסום ואף לסליקה. כל חברה וכל עסק צריכים לחשב את מסלולם מחדש ולעבור את תהליך המעבר לשיווק המקוון.

חברות אחרות ואף עסקים קטנים אשר הכנסותיהן לא מגיעות בכלל מהעולם המקוון יאבדו בקרוב את הרלוונטיות שלהן ויש יסוד סביר להניח שהן לא ישרדו, לעומתן, חברות אשר ישקיעו בעתיד הקרוב (מאוד) בהגברת הנוכחות שלהן בעולם המקוון, יהיו בעלות סיכוי סביר ויתרון גדול לשרוד.

לא מעט מדברים על תופעת הקניונים הנטושים בארה"ב, כמות הקניונים בתחילת העשור הנוכחי עמדה על אזור ה-6,000 קניונים בכל ארה"ב, כיום לפי מגזין "הטיים" קיימים בארה"ב בסביבות ה-1,100 קניונים בלבד, והם מכילים בעיקר את העובדים המיואשים שעדיין נאחזים בתקווה. ניתן לומר מבלי להעניד עפעף כי יתכן מאוד שזה מה שיקרה לחנויות ולעסקים הקטנים בישראל ואף לקניונים הגדולים בישראל עם הגעתה הצפויה של אמזון לישראל. כאשר העסקים הקטנים בישראל מעסיקים למעלה מ-54,000 עובדים אשר זהו לרוב הרכוש ומקור הפרנסה היחידי של המשפחה.

מה שיקרה ככל הנראה לקניונים ולעסקים הקטנים, הם יתמיינו לפי עסקים שגילו או לא גילו את הערך המוסף הייחודי שלהם על מנת להמשיך להעניק ללקוחות שלהם סיבה לקנות אצלהם, וברוב המקרים, אלה אשר יעברו בזמן לשיווק דיגיטלי – יהיו אלה אשר ישרדו את המעבר.

קשה להאמין אך החברות והעסקים אשר יכולים לעסוק בכך כרגע הן רק חברות אשר מגובות בטכנולוגיה ולרוב יהיו מבוססות על אינטיליגנציה מלאכותית. רוב החברות הקמעונאיות והעסקים הקטנים כיום אשר משקיעים את תקציבי הפרסום שלהם ב-ATL (מדיה ישנה ובנוכחות פיזית בלבד) ואשר אינן מחזיקות באתרים ו/או אפליקציות אשר מאפשרות קנייה לא ישרדו את המעבר והכניסה של חברת אמזון לארץ, הן אינן מוכנות לוגיסטית לכך שחברה אחרת תוכל לספק סחורה תוך שעתיים מרגע הקנייה יחד עם אחריות ובמחיר תחרותי.

רוצים לדעת איך תוכלו לשרוד את הכניסה של אמזון לישראל ואיך לשרוד את המעבר למסחר מקוון? פנו אלינו עוד היום בטל': 1-700-707-272 או לחצו כאן.

אתם מוזמנים לפנות אלינו גם דרך הפייסבוק, אנחנו כבר נדאג לשאר.

הכל /
איפה אנחנו נמצאים? CLICK FOR GOOGLE MAP