הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

x

מה ניש?

לא רוצה לעכב אותך אבל מגיעה לך הטבה! בדיקת נראות למותג שלך במתנה! לפרטים לחץ כאן
קבל הצעת מחיר

קריאת השכמה: עוד אין לכם אתר ברשת?

בניית אתר ברשת זו הדרך הפשוטה ביותר לפתוח לעסק שלכם עוד סניף. כ-90 אחוז מהישראלים רכשו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד ברשת. "המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת" ילוו אתכם כל הדרך עד לבניית אתר אינטרנט מקצועי, וזה הרבה יותר קל ופשוט ממה שאתם חושבים

איך אפשר לצאת לחופשה ועדיין להשאיר את העסק שלכם פתוח ועובד? שאלה טובה. רוצים עוד אחת? הנה: האם יכול להיות שתפתחו לעסק שלכם סניף חדש, בו לא תידרשו לשלם שכר דירה, ארנונה או חשמל ועדיין כל אחד יוכל להיכנס, להתרשם, לשאול שאלות, ואפילו לקנות? האם חילקתם פעם כרטיס ביקור שלכם מבלי להיפגש עם הלקוח?

אם כל השאלות האלה נראות לכם לקוחות מעולם אחר, כנראה שלעסק שלכם עדיין אין אתר אינטרנט. אז הנה רק שני נתונים שיעשו לכם קריאת השכמה:

כמעט 90 אחוז מהישראלים רכשו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד בעזרת רשת האינטרנט. אם אתם רוצים להרחיב את נפח המכירות שלכם, אתר כזה יקפיץ לכם את המחזור. ונתון חשוב במיוחד: בסקר שנעשה עם חברת dst, התגלה כי העסקים בדרום שנפגעו הכי פחות במהלך מבצע “צוק איתן”, היו אלה שיש להם אתר אינטרנט. במציאות הישראלית של היום זה כבר נתון יותר משכנע.

כדאי לזכור שאתר כזה עובד עבורכם 24-7, הוא פתוח גם כשהעסק שלכם סגור, הוא מקבל קהל גם כשאתם בחופשה, הוא מוכר גם כשאתם ישנים והוא עובד בשבילכם גם בעיתות משבר ומלחמה.

עכשיו נשארתם עם השאלה איך מקימים אתר? איך הופכים אותו לכזה שיתאים בדיוק לעסק שלכם, שיבליט את היתרונות שלכם על פני המתחרים, שיחשוף את השירותים והמוצרים שלכם, שיעדכן את הלקוחות על מבצעים או על מוצרים חדשים, שיהיה קל ונעים לגלוש בו והכי חשוב – שיעודד את המבקרים לביצוע פעולה, שבסיומה תשמעו את צליל הקופה הרושמת.

זה המקום אליו מכוונים ב”מרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת“, מהחברות הגדולות ביותר בישראל לבנייה, קידום ותחזוקת אתרים ברשת האינטרנט. החזון של ה”מרכז הישראלי לעידוד וקידום עסקים ברשת” הוא לעזור ולעודד, ממש כך, את בעלי העסקים בישראל – קטנים, גדולים ובינוניים – להתחבר לרשת האינטרנט ולהצטרף למאות האלפים שכבר מנהלים את העסקים שלהם דרך אתר מעודכן, יעיל, חדשני, קל לתפעול וידידותי הן לבעליו והן ללקוחות הגולשים בו.

“המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת” יבנו לכם אתר בוטיק, שיתאים במיוחד לצרכים שלכם. תחת קורת גג אחת גם יקימו לכם אתר, גם יכתבו עבורכם את הטקסטים, כשהם מנוסחים בשפה עדכנית ומושכת, ידאגו לתחזוקה שלו, לשירותי תמיכה וגיבוי, יתאימו אותו לשימוש ממכשירים חכמים כמו סמארטפונים וטאבלטים, יסדרו לכם ווייז לטובת כל מי שמעוניין להגיע עד אליכם ואפילו יספקו שירותי קידום לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ולנוכחות בגוגל. אלה רק חלק מהשירותים שמספק “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת”, חברה שלא מפסיקה להתחדש ולהתעדכן.

את כל אלה תקבלו במחיר שפוי, מצוות של מתכנתים, מעצבים גרפיים וקופירייטרים, שיהיו אתכם בקשר לאורך כל התהליך, יהיו קשובים לצרכים שהם רק שלכם וימצאו פיתרון לכל בעיה שתציגו. גם לאחר הקמת האתר תוכלו לשמור על קשר עם “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת”, להתעדכן בחידושים, לבקש שינויים בהתאם לצמיחה ולהתחדשות של העסק שלכם והכל דרך מערך שירות לקוחות זמין ומבין.

רק משום שעד כה לא היה לכם אתר, אתם לא מאמינים עד כמה כל זה פשוט, מהיר ונוח.

הכל /
איפה אנחנו נמצאים? CLICK FOR GOOGLE MAP