הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

x

מה ניש?

לא רוצה לעכב אותך אבל מגיעה לך הטבה! בדיקת נראות למותג שלך במתנה! לפרטים לחץ כאן
קבל הצעת מחיר

עם הזון – ברוכים הבאים לישראל אמאזון

מי שעדיין לא שם לב, השוק הישראלי רותח בגלל כניסתה הקרובה של חברת אמאזון לישראל וכפי שכבר דובר בתקופה האחרונה, החברה כבר נכנסה ולא בשקט לשוק הישראלי, קנתה שטח בפאתי חיפה בו היא הקימה במהירות הבזק את המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) שלה, בנוסף החלה לנהל משא ומתן ישיר עם חברות שילוח ישראליות. מה הן ההשלכות על בעלי העסקים בישראל?

התייעצנו עם המומחים של המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת בנושא:
כפי שכבר כולנו יודעים, אמאזון ריסקה עסקים גדולים, בינוניים וקטנים, קניונים ורשתות מזון בשוק האמריקאי והחשש הגדול של בעלי העסקים בישראל הוא שאמאזון תעשה להם את אותו הדבר.

בעלי העסקים בישראל שלא כמו בעלי עסקים בארה"ב, מתורגלים לעמידה מול קשיים בלתי צפויים, מתמודדים עם טרור, מלחמות, מבצעים צבאיים ולא די בכך, המיסים המוטלים עליהם גבוהים מאוד, רגולציה בלתי נגמרת, תחרות בכל פינת רחוב וזעזועי העולם החדש של רכישות און-ליין, כגון: עלי באבא, איביי ועוד. ואחרי כל זה הם עדיין מצליחים לשרוד. אז איך בעלי עסקים בישראל יגיבו לכניסתה המיידית של אמאזון לארץ?

האם השוק ובעלי העסקים בתוכו יעמדו באתגר שעומד כרגע לנגד עיניהם? שוק העסקים בישראל אמור וצריך להיות בלחץ גדול מאוד מהמהלך הזה, הנפגעים העיקריים הם הקניונים והעסקים הנמצאים בתוכם וגם בעלי רשתות קמונאיות ועוד. כבר היום בארה"ב קניונים גדולים וטובים כבר מזמן עומדים כפילים לבנים והם נטושים ומשכירים היום בעיקר את שטחם למשרדים, כפי שכולנו כבר שמענו, רשת TOYS R' US האמריקאית לא התכוננה ולא הפנימה כי קיים איום קיומי על החברה בדמות המסחר המקוון וכיום החברה פשטה רגל ורוב החנויות הפיזיות שלה נסגרות ברחבי העולם.

הכל /
איפה אנחנו נמצאים? CLICK FOR GOOGLE MAP