הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

x

Howdy?

I don't want to delay you but you're entitled to a small benefit A free check-up to your brand Click here for detailsן
Get a Cost Estimate

בעל עסק? בשנת 2019 קידום העסק שלך שינה את פניו

כשישנם כל כך הרבה מתחרים וכל כך הרבה מידע זמן, העולם העיסקי נעשה הרבה יותר קשה. תמיד שמעתם את האמרה שאומרת ש”פעם היה קל יותר לעשות עסקים?” – תדעו לכם שזה ממש לא נכון, מה שנכון, הוא שפעם קהל הלקוחות שלכם היה שבוי, לא היו לא אופציות בחירה כמו היום ולא היה מתחרה חדש בכל פינת רחוב. אז איך מתמודדים עם המצב החדש?

אז איך באמת מצליחים לבלוט מעל המתחרים שלכם ומצליחים למשוך לקוחות בשנת 2018?

התייעצנו עם המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת, אשר מתמחים במיתוג עסקים ברשת וזה מה שהם סיפרו לנו:

כמאמינים גדולים בבסיס נכון לשיווק ולפרסום העסק, אנחנו רואים שאם פעם התוכן היה המלך, היום מדובר בדאטה ובאינפורמציה ובמיקוד קהלי היעד שלך

א.מ.ל.ק (ארוך מדי לא קראתי) – מלל ארוך ומסורבל כבר לא עובד, אף אחד לא באמת קורא היום. העולם מוצף במידע והלקוחות הפוטנציאליים שלך צופים בוידאו ובתמונות ומרפרפים בכתבות ומחפשים נקודות מרכזיות בדיוק כפי שנראה לכם בחלק הבא של הכתבה.

מיתוג ושפה אחידה – חשוב לפנות אל קהל היעד שלנו עם שפה עיצובית דומה ולא לשנות אותה בתכיפות קרובה מדי, ראו למשל את אורנג’, כולנו ידענו שעד לתקופה שהם עזבו את הארץ שהצבע הכתום בפרסום שייך להם.

התנעת כל הכלים המקצועיים העומדים לרשותנו – בניית אתר ובהמשך לכך יש לנו את האפשרות לקבל את בסיס הנתונים שלו ובאמצעותו לפנות לקהל היעד שלנו. בניית דפי נחיתה, אפשר באמצעותם ניתן לקדם את העסק שלנו בעזרת סרטונים תדמיתיים ובהמשך אף עם אפליקציה מקצועית וייעודית.

לא לשכוח לקוחות קיימים – בסופו של דבר, הלקוחות הקיימים והותיקים שלכם, ידוע כי מערך הלקוחות המכניסים של כל חברה עומד על 80-20, 80% מההכנסות של החברה מגיעה מ-20% מהלקוחות שלה.

יחסי ציבור אינטרנטיים – כמאמר המשפט, “גם פרסום רע, הוא פרסום”, ככל שידברו על העסק שלך יותר, כך הוא ייחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים!

לידים לידים לידים – הלידים שתקבל באמצעות האתר, דף הנחיתה או אפילו הקידום בפייסבוק ובגוגל – הוא זה שיעלה לך את מחזור ההכנסות בצורה המהירה ביותר.

נראות – מעבר לנראות הדיגיטלית של כל עסק, חשוב מאוד שהנראות הפיזית שלו תהיה מצויינת, בין השאר ניתן לציין את נראות והסדר בעסק, שילוט, מיתוג מוצר ואפילו מחיר המוצר.

בהמשך לכך, המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת מציע לקוראי הכתבה בדיקת נראות דיגיטלית בחינם, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן  <<<

לעמוד הפייסבוק

Where are we? CLICK FOR GOOGLE MAP