הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

x

Howdy?

I don't want to delay you but you're entitled to a small benefit A free check-up to your brand Click here for detailsן
Get a Cost Estimate

15 טיפים שיגדילו את מחזור המכירות שלכם

לא די באתר אינטרנט על מנת להגדיל את נפח המכירות שלכם. צריך שהאתר יניע את הגולשים לפעולה, שבסיומה תהיה גם מכירה. “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת” עם כל הטיפים שיעשו את העבודה ויגדילו את מספר הלידים באתר שלכם

אתר אינטרנט פעיל הוא כבר מזמן צורך הכרחי לכל בעל עסק גדול, קטן או בינוני. אתר כזה מגדיל את נפח המכירות, משמש כסניף נוסף של העסק והופך אותו לזמין לקהלים חדשים ומגוונים. כמעט 90 אחוז מהישראלים רכשו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד בעזרת רשת האינטרנט. אם אתם רוצים להרחיב את נפח המכירות שלכם, אתר כזה יקפיץ לכם את המחזור.

 אלא שלא די באתר עצמו על מנת לקדם את המכירות. על האתר להיות מזמין, נוח, ידידותי לגולשים, ובעיקר כזה שיניע אותם לפעולה. “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת” מעניק כאן 15 טיפים חשובים שיהפכו את האתר שלכם להרבה יותר יעיל. מי שישמור על החוקים הללו יניב הרבה יותר לידים.

  1. הניעו לפעולה – אתר טוב מאפשר את הפעולות הבאות: “השאירו פרטים”

    “לחץ כאן”, ועוד הצעות להפעלה מסוג זה.

  2. תנו ערך מוסף – שיעור ניסיון מתנה, הרשמו עכשיו וקבלו שעת יעוץ ללא עלות, עשרה אחוז הנחה בעת ההרשמה ועוד בונוסים מסוג זה.
  3. תוכן ממוקד – העבירו את המסרים במשפטים קצרים, מלווים בתמונות או באייקונים, שמעבירים מסר קצר ומהיר.
  4. תמונת אווירה – תנו ללקוח הפוטנציאלי להבין, בעזרת תמונה חזקה או סרטון קצר, מה הוא יחווה אם יהיה לו את המוצר או השרות שלכם. אם זה מועדון כושר, אז בחורה חטובה בביקיני, עם טיזר שיגיד לה שגם היא תוכל ללבוש בקיני בקיץ. אם מדובר על מוצר לבית או למשפחה, אפשר להראות משפחה מאושרת בסלון או בגינה. תנו ללקוח לראות איך הוא ירגיש אם יהיה לו את המוצר או השירות שלכם.
  5. קצר וקולע – אל תעמיסו. אם הלקוח כבר בחר להיכנס לדף שלכם הוא צריך חיזוק להרשמה והנעה לפעולה. הוא לא רוצה יותר מידי אינפורמציה.
  6. שמירה על קשר – בססו את האתר על מערכת שמאפשרת לשמור פניות, כדי שישאר לכם דאטה-בייס, שבו תוכלו להשתמש בעתיד.
  7. מבחן חמש שניות! – הגולש צריך להבין בתוך כמה שניות בודדות לאן הוא הגיע ומה היתרונות של בית העסק עבורו.
  8. הבלטת היתרון שלכם – דאגו להבליט את היתרונות שלכם על פני המתחרים ולבדל את המותג, המוצר או השירות שאתם מספקים. עשו זאת בעזרת שימוש במשפטים קצרים. למשל: חיסכו עכשיו! קנו בהנחה! הרוויחו יותר! 30 שנות ניסיון! וכדומה.
  9. העברת מסרים על ידי נראות – אנחנו בעולם מיידי. אנשים פחות קוראים ויותר מסתכלים. בחרו באייקונים רלוונטים ובתמונות חדות וחזקות שמעבירות מסר.
  10. הנחייה לגולש – הובילו את הגולש, השתמשו בקריאות לפעולה כמו: קנו עכשיו, במקום הוסיפו לסל.
  11. פופ אפ בכניסה או ביציאה מהאתר (חלון קופץ) – אם הגולש נכנס לאתר, דאגו לאסוף ממנו אינפורנציה או לפחות את כתובת הדוא”ל והשם. העניקו לו עשרה הנחה למשל, כך שהוא יחזור לבקר באתר. ניתן לעשות זאת גם כשהמבקר לוחץ על כפתור היציאה מהאתר ואז קופץ החלון.
  12. מוסיקות או צלילים מיותרים מבריחים את הגולש – הימנעו משימוש בצלילים מיותרים או במוסיקה. השתמשו במוזיקה רק אם הגולש מעוניין בכך.
  13. העניקו חווית משתמש פשוטה – כך תמנעו מהגולשים להסתבך. אין צורך בסרגלים מסובכים ותפריטים ארוכים, שימנעו מהלקוח להבין היכן הוא נמצא ובמה לבחור.
  14. שורת חיפוש בולטת – במידה ובאתר יש הרבה מוצרים או שירותים, עזרו ללקוח להגיע למה שהוא מחפש, על ידי שורת חיפוש
  15. no to much informashion and not to littel – פחות מדי אינפורמציה תגרום לכם להצטייר כחסרי מקצועיות. יותר מדי תעייף את הגולש ותשלח אותו החוצה.

אם עדיין אין לכם אתר, “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת” יבנו לכם אתר בוטיק, שיתאים במיוחד לצרכים שלכם. תחת קורת גג אחת גם יקימו לכם אתר, גם יכתבו עבורכם את הטקסטים, כשהם מנוסחים בשפה עדכנית ומושכת, ידאגו לתחזוקה שלו, לשירותי תמיכה וגיבוי, יתאימו אותו לשימוש ממכשירים חכמים כמו סמארטפונים וטאבלטים, יסדרו לכם ווייז לטובת כל מי שמעוניין להגיע עד אליכם ואפילו יספקו שירותי קידום לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ולנוכחות בגוגל. אלה רק חלק מהשירותים שמספק “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת”, חברה שלא מפסיקה להתחדש ולהתעדכן.

את כל אלה תקבלו במחיר שפוי, מצוות של מתכנתים, גרפיקאים וקופירייטרים, שיהיו אתכם בקשר לאורך כל התהליך, יהיו קשובים לצרכים שהם רק שלכם וימצאו פיתרון לכל בעיה שתציגו. גם לאחר הקמת האתר תוכלו לשמור על קשר עם “המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת”, להתעדכן בחידושים, לבקש שינויים בהתאם לצמיחה ולהתחדשות של העסק שלכם והכל דרך מערך שירות לקוחות זמין ומבין.

Where are we? CLICK FOR GOOGLE MAP